Hopp til innholdet

Spørsmål og svar

Hvordan fungerer restordre?

Hos oss kan du handle på restordre. Oftest må vi bestille opp garn fra leverandør og har da en forsinket leveringstid på 1-3 virkedager. Noen ganger er leverandør utsolgt for garnet eller en farge i strikkepakken. Du kan gjerne sende oss en e-post for å høre om noe er utsolgt eller velge en annen farge.

Hvordan velge farge på strikkepakken?

Skriv i kommentarfeltet hvilken farge du ønsker å bytte ut. Eks: FARGE 1 – Bris 300 til Bris 333. Vi har per nå ingen anledning til å velge direkte på nettsiden, men vi jobber med en løsning.

Hvordan sender vi?

Små pakker sendes med Posten. Store pakker sendes med Postnord og Helthjem. Sporing vil du få så raskt pakken er sortert på terminal.

Hvor får jeg strikkehjelp?

Send oss en henvendelse via kontaktskjemaet så hjelper vi deg gjerne.